Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci?

Pro posouzení vady nám prosím pošlete fotografie a krátký popis, jak k vadě došlo – a to na e-mail ahoj@pocomam.cz. Reklamované zboží nám zaneste na adresu Osobního odběru nebo zašlete na adresu Revoluční 764/17, Praha 1, 110 00. Zároveň s reklamovaným zbožím přineste/zašlete reklamační formulář, který můžete stáhnout zde. 

Kdo platí náklady na poštovné na reklamaci zboží?

Dopravu zdarma na reklamaci zboží bohužel nemůžeme poskytnout. Nicméně pokud chcete zboží vyměnit za nové, samozřejmě pokryjeme náklady na odeslání nové položky.

Jaké zboží nebude uznané k reklamaci

Zboží evidentně přetěžované a nevhodně používané – např. silně odřené.

Vrácení zboží

Lze zboží vrátit nebo vyměnit?

Pokud je se zakoupeným zbožím něco v nepořádku, neváhejte se nám ozvat, rádi to napravíme.

Zboží nakoupené v eshopu můžete vrátit či vyměnit do 14 dnů od data zakoupení/vyzvednutí zboží. Nesedící produkt můžete na naší adresu buď přinést, nebo zaslat.

Můžu vrátit použité zboží?

Vrácené zboží musí být v původním – nenošeném stavu, bez známky užívání a čisté.

O Pocomam

Co je Pocomam

Konfigurátor

Dárkový poukaz

Časté dotazy

Jak nakupovat

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamace a vrácení

Ochrana osobních údajů

Kontakty

+420 604 992 595

lucie@pocomam.cz

Kompletní kontakty

Osobní odběr
Revoluční 764/17
Praha 1
po tel. dohodě