Reklamace a vrácení zboží
Reklamace
Jak postupovat při reklamaci?
Pro posouzení vady nám prosím pošlete fotografie a krátký popis, jak k vadě došlo – a to na e-mail ahoj@pocomam.cz. Reklamované zboží nám zaneste na adresu Osobního odběru nebo zašlete na adresu Revoluční 764/17, Praha 1, 110 00. Zároveň s reklamovaným zbožím přineste/zašlete reklamační formulář, který můžete stáhnout zde.
Kdo platí náklady na poštovné na reklamaci zboží?
Dopravu zdarma na reklamaci zboží bohužel nemůžeme poskytnout. Nicméně pokud chcete zboží vyměnit za nové, samozřejmě pokryjeme náklady na odeslání nové položky.
Jaké zboží nebude uznané k reklamaci
Zboží evidentně přetěžované a nevhodně používané – např. silně odřené.
Vrácení zboží
Lze zboží vrátit nebo vyměnit?
Pokud je se zakoupeným zbožím něco v nepořádku, neváhejte se nám ozvat, rádi to napravíme.
Zboží nakoupené v eshopu můžete vrátit či vyměnit do 14 dnů od data zakoupení/vyzvednutí zboží. Nesedící produkt můžete na naší adresu buď přinést, nebo zaslat.
Můžu vrátit použité zboží?
Vrácené zboží musí být v původním – nenošeném stavu, bez známky užívání a čisté.
O Pocomam
Co je Pocomam
Konfigurátor
Dárkový poukaz
Časté dotazy
Jak nakupovat
Doprava a platba
Obchodní podmínky
Reklamace a vrácení
Ochrana osobních údajů
Kontakty
+420 604 992 595
lucie@pocomam.cz
Kompletní kontakty
Osobní odběr
Revoluční 764/17
Praha 1
po tel. dohodě